SARA, WIMSA OCH MINNA

Alla inlägg under juli 2014

Av Sara Andersson - 13 juli 2014 21:47

Våren har varit intensiv. Familj, jobb, hundar och utbildningar. Inte mycket tid har funnits över. Våren har gett mig utmaningar och svårigheter. Stundtals har det varit tufft…..jävligt tufft. Men jag har tagit mig igenom allt. Fått lärdom och insikter, vuxit som människa och förlåtit de som varit dömande och otrevliga. Under våren har jag även än en gång fått bekräftelse på vilka fantastiska vänner och familjemedlemmar jag har, som stöttat och lyssnat, bromsat och tröstat. Ni vet vilka ni är! Ni är bäst.


Sommarlovet kom välbehövligt och jag njuter av tid. Tid för familjen, tid för hundträning, tid för vänner och tid för att andas. När man får tid hinner man reflektera, man bearbetar och kommer till fler insikter. Livet är fullt av utmaningar och man kan välja att använda svårigheter för att bli bättre, starkare och ödmjukare. Det väljer jag att göra.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards