SARA, WIMSA OCH MINNA

Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Sara Andersson - 12 juni 2009 09:19

Sen sist har det hänt lagom mycket. Wimsa och jag har tränat agility med Veronica, som också har filmat Wimsa, och jag väntar på att filmen ska komma upp så jag kan dela med mig av den, ingen pik alls Veronica.... =)

I tisdags gjorde jag och Wimsa vår första tävling i Lydnadsklass 2, klubbtävling på örkelljunga bk i ösregn, jag tänkte att det är alltid nyttigt och se hur vi lígger till i vår träning och bra träning att tävla i regn. Rutan och hoppet är knappt på börjat så det nolla vi.

Så här gick det:

Platsliggande 10 poäng

Fritt följ 8,5 poäng

Läggande 9,5 poäng

Inkallning med ställande 9 poäng

Sändande med ställande 0 poäng

Apportering 10 poäng

Fritt hopp över hinder 0 poäng

Fjärrdirigering 6 poäng

Helhetsintryck 8 poäng

Summa 133 poäng

Jag är jättenöjd med vår insatts och jag känner mig ganska lugn med att vi har anmält oss till en officiell i augusti, det ska nog funka....


Vi har nu satt ut lägenheten till försäljning, på tisdag är det visning. Hoppas det kommer många många.


Idag tar min syster studenten i ösregnet, himla otur med vädret, men vi ska ha trevligt ändå.

Ovido - Quiz & Flashcards