SARA, WIMSA OCH MINNA

Alla inlägg den 1 april 2013

Av Sara Andersson - 1 april 2013 16:05

Idag har det tävlats igen. Denna gången var det i Hässleholm. Mycket trevlig tävling med många trevliga människor.
Känsla inför tävlingen var god, ändå kände jag på mig att det inte skulle ske idag. Och tyvärr brukar min känsla stämma och det gjorde den även denna gång.
Men att deppa ihop och vara negativ kommer inte att leda till något bra alls.... Så nu tänker jag vara nöjd över alla de fina saker min duktiga Wimsa gjorde idag. För hon gjorde massor med bra saker. Jag är faktiskt nöjd med det mesta. Och ska vi falla på något moment känns det ändå okej att det är vittringen, som är Wimsas svåraste moment. Idag lyckades hon trampa ner den rätta pinnen i grusen och missade sedan den.
Är glad att vi snart ska gå kurs i specialsök, Wimsa ska bli grym på vittringen.... Så det är så!

Stort grattis till Jenny och I-or som genomförde ett grymt program. Även stort grattis till Sara och Buzz, som gjorde en finfin debut!

Nu laddar vi om och kommer igen...

Ovido - Quiz & Flashcards