SARA, WIMSA OCH MINNA

Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Sara Andersson - 14 juli 2009 10:44

Inget speciellt har hänt, jag har det bara skönt och tar det lungt. Igår fixa jag lite ärenden, var på banken, köpte en spikmatta och lite annat. Fick en cykel i födelsepresent och den har jag cyklat på, nästan glömt hur roligt och skönt det är att cykla.

Jobbar med canis utmaningen som ska redovisas i helgen, går sådär Wimsa är jätteduktig, men jag har ingen insperation, vill hellre vara ute och träna på annat. Hon kan stänga luckan, lägga i strumpan i öppningen och dra av strumpan från foten. Det som är kvar är att kedja ihop delarna och det är det som är det svåra... Men det går som det går.

Ska se om jag kan få ihop någon liten film på det hela (med hjälp av Veronica =), kanske )

Malek är fortfarande bra i magen, kanske bara det var en reaktion på metacamen??? Hoppas hoppas.

Ovido - Quiz & Flashcards